×

دسترسی و نظارت از راه دور

حامد صفری
22 اسفند 1401
دقیقه زمان برای مطالعه

مزایای دسترسی و نظارت از راه دور برای شرکت شما

چگونه دسترسی و نظارت از راه دور می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد؟
افزودن این لایه محافظتی، از دارایی‌های شما محافظت می‌کند و در عین حال آرامش خاطر را فراهم می‌کند.
در نسل‌های گذشته، امنیت یک کسب و کار صرفاً به کیفیت قفل‌های نصب شده روی درها و پنجره‌ها وابسته بود. سپس آلارم ها و سایر دستگاه‌های امنیتی رایج تر شدند و آرامش بیشتری را برای صاحبان شرکت فراهم کردند.

اما از آنجایی که سارقان به سطوح جدیدی از پیچیدگی رسیدند، حتی امنیت بیشتری لازم بود. نظارت تصویری به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا اتفاقات داخل و خارج از املاک خود را ضبط کنند، مجرمان را شناسایی کرده و کالاهای دزدیده شده آنها را بازیابی کنند و در عین حال برخی از متجاوزان را به طور کلی بازدارند.

امروزه ما در نقطه‌ای هستیم که فید اولیه ویدیویی دیگر کافی نیست. زمانی شرکت‌ها متوجه می‌شوند چیزی اشتباه است که برای انجام کاری در مورد آن خیلی دیر شده‌است. نظارت از راه دور این مشکل را با اطمینان از اینکه مالک کسب و کار یا یک نماینده خارج از سایت در حال تماشای این فیدهای ویدیویی در زمانی که هیچ‌کس حضور ندارد، برطرف می‌کند. این راه حل‌ها همچنین اعلان‌هایی از راه دور از مزاحمان احتمالی را قبل از اینکه با کالاهای دزدیده شده فرار کنند، ارائه می‌دهند.

سیستم‌های دوربین مداربسته به شما این امکان را می‌دهند که هر زمان که مایلید فیدهای ویدیویی خود را از یک برنامه دریافت کنید و به طور مداوم کسب و کار خود را مشاهده کنید.

در اینجا نگاهی به مزایای دیگری که دسترسی نظارت از راه دور برای صاحبان کسب و کار فراهم می‌کند آورده شده‌است.

دسترسی نظارت از راه دور به شما امکان می دهد تهدیدات را در تمام ساعات شبانه روز رصد کنید

شما نمی‌توانید 24 ساعت در روز در محل کار خود باشید و تماشای کل ملک به طور همزمان از راه دور چالش برانگیز است.

نظارت از راه دور با اطمینان از قرار گرفتن سیستم‌های دوربین مداربسته در مکان‌های استراتژیک در سراسر یک سایت، این مسائل را برطرف می‌کند. هنگامی که این دوربین ها با دسترسی از راه دور ترکیب می‌شوند، به شما این امکان را می‌دهند که مهم ترین مناطق را هر زمان که بخواهید ببینید، بنابراین لازم نیست چیزی را به شانس بسپارید. نرم افزار حتی می‌تواند شما را از یک مزاحم احتمالی آگاه کند.

بهترین امنیت شامل داشتن یک مامور امنیتی آموزش دیده است که فیدهای دوربین را 24 ساعته در 7 روز هفته مشاهده کند. نتیجه نظارت شبانه روزی است که به عنوان یک بازدارنده قوی در برابر خرابکاری یا سرقت عمل می‌کند.

مراقب کارمندان خود باشید

حدود دو سوم مشاغل در ایالات متحده قربانی سرقت داخلی هستند و میانگین هزینه هر کارمند کلاهبردار بیش از 1100 دلار است. این ارزش پولی برای برخی از شرکت‌ها بسیار مهم‌تر است، به‌ویژه آن‌هایی که کالاهای با ارزش بالا در فضای باز دارند.

علاوه بر این، کارمندانی که فعالانه به دنبال راه هایی برای نابود کردن شما هستند، تنها حدود 10 درصد از این جنایات را مرتکب می‌شوند. هشتاد درصد از سرقت‌های محل کار صرفاً به این دلیل اتفاق می‌افتد که فرصتی پیش می‌آید و به کارگران اجازه می‌دهد تا اقدامات خود را منطقی کنند.

ممکن است منطقی باشد که در طول روز کاری مراقب کارمندان باشید تا از وقوع این سرقت‌ها جلوگیری کنید. دسترسی نظارت از راه دور به عنوان یک عامل بازدارنده عمل می‌کند، زیرا کارگران می‌دانند که ممکن است از طریق دوربین ها مشاهده شوند. حضور صرف سیستم‌های دوربین مداربسته تحت نظارت ممکن است در بسیاری از موقعیت‌ها کافی باشد، زیرا کارکنان به این نتیجه می‌رسند که تخلفشان ارزش ریسک کردن را ندارد. اما وقتی اینطور نیست، نظارت می‌تواند سرقت، کلاهبرداری و حتی حوادث ایمنی کارگران را شناسایی و ثبت کند و مالکان را قادر می‌سازد تا اقدامات مناسب را انجام دهند.

هشدارهای کاذب کمتر با دسترسی نظارت از راه دور

هر کسی که هشدارهای امنیتی دارد یا در نظر دارد می‌داند که هشدارهای کاذب می‌تواند یک مشکل باشد. حیوانات می‌توانند در برخی موقعیت‌ها آن‌ها را به راه بیندازند، مثلاً در مواقعی که لازم نیست، نیروهای امنیتی یا پلیس را به محل شما بیاورند.

اما سیستم‌های نظارت از راه دور باکیفیت، هر زمان که یک مزاحم زنگ هشداری را در محل کار ایجاد کند، به صاحب کسب‌وکار یا یک مامور امنیتی هشدار می‌دهد. سپس، اپراتور می‌تواند بر اساس آنچه در فید ویدیو می‌بیند، اقدام مناسب را انتخاب کند. داشتن توانایی سازماندهی بهترین واکنش ممکن به زنگ هشدار در زمان واقعی یک مزیت قابل توجه دوربین مداربسته تحت نظارت است.

هزینه‌های بیمه کمتر

مزیت سیستم نظارت از راه دور این است که شرکت‌های بیمه را خوشحال می‌کند. می‌توانید به این آژانس‌ها اطلاع دهید که هنگام جستجوی قیمت بیمه تجاری، به نظارت از راه دور دسترسی دارید، و در نهایت می‌توانید حق بیمه کمتری دریافت کنید.

دلیل اصلی این است که مجرمان با نصب سیستم‌های دوربین مداربسته تحت نظارت کمتر شرکتی را هدف قرار می‌دهند و در صورت نفوذ به دارایی شما، احتمال کمتری دارد که بتوانند فرار کنند. هنگام ارتقاء سیستم نظارت تصویری خود حتماً به ارائه دهنده بیمه خود اطلاع دهید تا این مزیت را کشف کنید.

چندین مکان را همزمان تماشا کنید

عملیات تجاری اغلب به مکان‌های متعددی گسترش می‌یابد. به عنوان مثال، ساخت یک خانه ممکن است علاوه بر محوطه‌ای که بصورت دائم ابزار و تجهیزات در آن قرار دارد، سه یا چهار محیط فعال داشته باشد.

خوشبختانه، سیستم‌های نظارت از راه دور را می‌توان در هر مکان نصب کرد و به مالک اجازه می‌دهد چندین محل کار، حیاط یا ویترین فروشگاه را تماشا کند. نتیجه یک شرکت کاملاً ایمن است که در مورد سرقت، خرابکاری و سایر تهدیدها جای نگرانی کمتری وجود دارد.
به عنوان یک امتیاز، صاحبان مشاغل می‌توانند از سیستم‌های نظارت از راه دور خود برای قفل یا باز کردن قفل درها، مسلح کردن یا خلع سلاح هشدارها و برنامه ریزی اعلان‌های اضطراری بدون حضور در محل استفاده کنند. کنترل کامل امنیت محل کار و آسایش خانه یا محل کار شما یک مزیت بزرگ است.

با هیراپایش از آرامش بیشتر لذت ببرید

انعطاف پذیری نظارت از راه دور ارائه شده اغلب دلیل کافی برای پیاده سازی یکی از این سیستم‌ها است. شما می‌توانید زمان کمتری را در یک مکان صرف کنید و مطمئن شوید که همه چیز به خوبی پیش می‌رود زیرا می‌توانید هر سایتی را که تیم شما در آن کار می‌کند را از طریق تلفن خود مشاهده کنید. این سیستم‌ها همچنین محافظت فوق‌العاده‌ای در برابر سرقت و خرابکاری ارائه می‌کنند زیرا همیشه کسی وجود دارد که فید را تماشا می‌کند و آماده انجام اقدام مناسب است.

برای دریافت قیمت، همین امروز با هیراپایش تماس بگیرید.

 

منبع:
https://mobilevideoguard.com/remote-surveillance-access/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

دوربین مداربسته مصنوعی

چرا دوربین مداربسته فیک از کسب و کار شما محافظت
حامد صفری
22 اسفند 1401

فضای ذخیره‌سازی ویدیوی ابری هیبریدی

مزایا و محدودیت‌های ذخیره‌سازی ویدیوی ابری
حامد صفری
06 اردیبهشت 1402

مزایای نصب دوربین مداربسته تحت نظارت در کسب و کار شما

فواید دوربین مداربسته تحت
حامد صفری
17 اسفند 1401
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه