×

دوربین مداربسته مصنوعی

حامد صفری
22 اسفند 1401
دقیقه زمان برای مطالعه

چرا دوربین مداربسته فیک از کسب و کار شما محافظت نمی‌کند؟


اگر در مورد متوقف کردن مجرمان جدی هستید، نظارت تصویری واقعی ضروری است. در ظاهر نصب سیستم‌های دوربین مداربسته فیک در اطراف ملک شما ممکن است منطقی باشد. به هر حال دوربین‌های فیک نسبت به دستگاه‌های نظارت تصویری واقعی ارزان‌تر هستند و می‌توانند به‌عنوان یک عامل بازدارنده جرم، مزایایی داشته باشند.

با این حال، واقعیت این است که سیستم‌های دوربین مداربسته تقلبی امنیت مشروعی را ارائه نمی‌دهند، زیرا اگر شخصی به فروشگاه، انبار، حیاط ساختمانی و.. نفوذ کند، کاملاً بی‌فایده هستند. آن‌ها همچنین می‌توانند احساس امنیت کاذبی را برای کارمندان ایجاد کنند، زیرا در غیر این صورت احساس امنیت می‌کنند. در نهایت، باهوش ترین مجرمان در تشخیص دوربین‌های تقلبی ماهر هستند و ممکن است ملکی را که آنها را هدف نرم تری قرار داده‌است ببینند.

به دلیل مشکلات احتمالی که این تنظیمات ساختگی می‌توانند ایجاد کنند، بهتر است روی یک سیستم نظارت تصویری واقعی سرمایه گذاری کنید. در این مقاله دلایل بیشتری وجود دارد که دوربین‌های امنیتی تقلبی محافظت زیادی از شرکت شما ارائه نمی‎دهند:

دزدها می‌توانند تفاوت را تشخیص دهند

دلیل اصلی اینکه سیستم‌های دوربین مداربسته تقلبی از شرکت شما در برابر سرقت محافظت نمی‌کنند این است که بیشتر آنها واقعی به نظر نمی‌رسند. بسیاری از این محصولات دارای ترکیب پلاستیکی ارزانی هستند، بنابراین یک مجرم باتجربه بلافاصله متوجه می‌شود که شما یک سیستم امنیتی فعال ندارید.

دوربین‌های تقلبی معمولاً دارای برند نیستند، که راهی سریع برای سارقان برای بررسی اصالت آنهاست. مجرمان همچنین می‌توانند تشخیص دهند که دوربین مداربسته واقعی است یا نه:

• دنبال یادداشت از محل نصب آنها هستند
• به دنبال چراغ‌های فعال آنها می‌گردند
• منتظر حرکت دوربین ها هستند

هنگامی که یک شرکت امنیتی را برای توسعه یک سیستم استخدام می‌کنید، آنها سیستم‌های واقعی دوربین مداربسته را در مکان‌های استراتژیک اطراف ملک شما نصب می‌کنند. سارقان اغلب می‌دانند کجا به دنبال این دوربین‌ها بگردند، زیرا نظارت معمولاً تجهیزات گران قیمت یا مناطق کم نور را کنترل می‌کند. با این حال، یک غیر متخصص ممکن است آنقدر به محل قرارگیری دوربین ها فکر نکند، که این یک شاخص واضح برای مجرمان است.

در مرحله بعد، بسیاری از دوربین ها دارای چراغی هستند که به شما امکان می‌دهد از عملکرد دستگاه مطلع شوید. در حالی که برخی از نسخه های تقلبی نیز دارای این نور هستند، در بسیاری از آنها ارزان به نظر می‌رسد. دوربین‌های امنیتی واقعی معمولاً گهگاه حرکت می‌کنند تا دامنه خود را افزایش دهند. وقتی همه دستگاه‌های موجود در یک ویژگی همیشه ثابت می‌مانند، می‌تواند نشان دهد که جعلی هستند.

راه‌های زیادی برای سارقان وجود دارد که سیستم دوربین مداربسته شما را از نظر اصالت بررسی کنند، اما نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که بسیاری از متخلفان می‌توانند تفاوت را تشخیص دهند.

احساس آرامش خاطر وجود ندارد

حتی اگر سیستم امنیتی جعلی شما از برخی دزدان جلوگیری کند، آیا واقعا احساس امنیت می‌کنید؟ شما نمی‌توانید شبانه روز در محل کار باشید و فقط یک سیستم امنیتی واقعی امنیت واقعی را فراهم می‌کند.

دوربین مداربسته تحت نظارت هنگامی که شما آنجا نیستید، به ملک نگاه می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که هیچ اتفاق بدی نمی‌افتد. یک نگهبان امنیتی آموزش دیده فید را تماشا می‌کند و لایه دیگری از محافظت مداوم را اضافه می‌کند. این آرامش پس از نصب یک سیستم امنیتی قانونی ممکن است به تنهایی ارزش این هزینه را داشته باشد.

دوربین های تقلبی جلوی سرقت داخلی را نمی‌گیرند

در 89 درصد موارد کلاهبرداری شغلی مانند اختلاس دارایی‌ها، از جمله سرقت کالا از محل کار وجود دارد. حدود 21 درصد از این موارد مربوط به سرقت اقلام از محل کار است.

یکی از راه‌های کاهش این خطر، نصب دوربین‌های نظارتی در اطراف ملک خود برای ایجاد پاسخگویی برای کارکنان است. اما کارگران احتمالاً می‌دانند که آیا سیستم امنیتی شما واقعی است یا خیر. و اگر تعدادی کارمند کلاهبردار دارید، این اطلاع از وجود دوربین های فیک می‌تواند چراغ سبزی برای سرقت اموال و اقلام شما باشد.

سرقت داخلی یک مشکل بزرگ برای مشاغل در سراسر کشور است، زیرا باعث حدود 30 درصد ورشکستگی‌ها می‌شود. اگر تمام تلاش خود را برای جلوگیری از آن انجام ندهید، در را برای دزدی و کلاهبرداری و ضررهای همراه با آنها باز می‌کنید.

نصب دوربین مداربسته فیک ممکن است عواقب قانونی داشته باشد

نادر است ولی ممکن است سناریوهایی وجود داشته باشد که دوربین های جعلی شما را به شکایت قضایی باز کند. به عنوان مثال، فرض کنید یک سیستم امنیتی مصنوعی در یک حیاط ساختمانی دارید، اما هیچ کس نمی‌داند دوربین ها واقعی نیستند. در نتیجه، کارمندان، فروشندگان و سایر بازدیدکنندگان ممکن است احساس کنند وسایلشان در وسایل نقلیه یا اطراف ملک امن است. سپس از شما می‌خواهند که فید امنیتی را بررسی کنید تا ببینید چه کسی اقلام آنها را دزدیده است.

باید نشان دهید که دوربین‌های امنیتی جعلی دارید که می‌تواند در شرایط خاصی راه را برای شکایت باز کند. حتی اگر دادگاه به نفع شما به پایان رسید، وضعیت بسیار شرم آور است و ممکن است اعتبار شما را نزد مشتریان، همتایان و کارمندان از دست برود.

روی دوربین مداربسته واقعی سرمایه گذاری کنید

شما می‌توانید با سرمایه گذاری در یک سیستم امنیتی قانونی از ناامیدی و نتایج نامطلوب نصب دوربین های امنیتی جعلی جلوگیری کنید. این سیستم‌ها آنقدرها که فکر می‌کنید گران نیستند و ممکن است در درازمدت باعث صرفه جویی در هزینه شما شوند.

شرکت هیراپایش انواع سیستم‌های دوربین مداربسته بی سیم، معمولی، تحت شبکه و  IP و دزدگیر را برای شرکت‌های ساختمانی، نمایشگاه‌های تجاری و سایر مشاغل فراهم می‌کند. تیم ما به انتخاب و نصب سیستم امنیتی ایده آل برای رفع نیازهای شما کمک می‌کند و اموال، تجهیزات، دارایی‌ها و افراد شما را ایمن‌تر نگه می‌دارد.

همین امروز با هیراپایش تماس بگیرید تا از پیشنهادات امنیتی ما مطلع شوید یا قیمتی برای شرکت خود دریافت کنید.

 

منبع:
https://mobilevideoguard.com/fake-security-cameras/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

دوربین مداربسته و بررسی فناوری بی‌سیم در آنها

چه زمانی باید یک سیستم نظارت تصویری بی‌سیم را انتخاب کنم؟   در هنگام خرید، راحتی یک
حامد صفری
16 اردیبهشت 1400

دوربین مداربسته و بررسی انواع و ویژگی‌های آن‌ها

انواع دوربین‌های مدار بسته – راهنمای کامل ‎با وجود انواع مختلف دوربین‌ مداربسته در
حامد صفری
09 فروردین 1400

با فناوری نظارت و نصب دوربین مداربسته، ایمنی دانشگاه و دانشجویان را بهبود ببخشید

استفاده از امنیت ویدیویی و نصب دوربین مداربیسته در محوطه مدارس و
حامد صفری
20 اردیبهشت 1402
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه