×

مزایای نصب دوربین مداربسته تحت نظارت در کسب و کار شما

حامد صفری
17 اسفند 1401
دقیقه زمان برای مطالعه

فواید دوربین مداربسته تحت نظارت


سیستم‌های دوربین‌ مداربسته ای که توسط متخصصان امنیتی نظارت می‌شوند به طرق مختلف از شرکت شما محافظت می‌کنند.
سرقت یک موضوع مهم برای مشاغل در سراسر کشور است و می‌تواند به سرعت شرکتی را که مشکلات زیادی قرار ندارد غرق کند.

سرقت‌های کلان داخلی یکی دیگر از جنبه‌های مجرمانه است که صاحبان شرکت‌ها باید همیشه در نظر داشته باشند.

اثرات این جنایات می‌تواند نجومی باشد، بنابراین انجام اقدامات احتیاطی لازم برای جلوگیری از سرقت از کسب و کار شما ممکن است معیشت شما را حفظ کند. همچنین می‌تواند کارگران شما در حالی که از شرکت در برابر ادعاهای قانونی محافظت می‌کند، را ایمن و سازنده نگه دارد .

یک سیستم نظارت تصویری یک گزینه امنیتی عالی است، به خصوص اگر یک متخصص امنیتی دارید که فید را نظارت می‌کند. این سرویس سرقت از شرکت شما را بسیار چالش برانگیزتر می‌کند و در عین حال ملک را به مکانی امن‌تر تبدیل می‌کند.

در اینجا نگاهی می‌اندازیم به اینکه چگونه سیستم‌های دوربین مداربسته تحت نظارت می‌توانند به کاهش سرقت داخلی و خارجی، به علاوه کلاهبرداری، محافظت از کسب و کار شما و مشتریان و کارمندان آن کمک کنند.

1. کاهش سرقت

واضح ترین روشی که دوربین‌های تحت نظارت می‌توانند از کسب و کار شما محافظت کنند، کاهش سرقت است. سارقان بالقوه اگر بدانند کسی در حال تماشای آنها است، احتمال کمتری دارد که چیزی را بردارند، به خصوص زمانی که یک متخصص امنیتی آموزش دیده در حال مشاهده مانیتور است.

نظارت در زمان واقعی امکان برقراری ارتباط با سارقان احتمالی را فراهم می‌کند که بعد از ساعت کاری از طریق بلندگو و آلارم وارد یک کسب و کار می‌شوند و به آنها اطلاع می‌دهد که کسی در حال تماشا است و مقامات در راه هستند. دزدهای وحشت زده اغلب در حالی که سعی می کنند فرار کنند، آنجا را دست خالی ترک می‌کنند.

علاوه بر این، می‌توانید ویدئوی ضبط شده از مجرمان را که وارد اموال تجاری خود می‌شوند به مقامات تحویل دهید. سپس می‌توان از این فیلم برای اهداف شناسایی و به عنوان مدرک استفاده کرد و مجرمانی را که دزدی کرده‌اند یا اقدام به دزدی کرده‌اند به زندان بیاندازد.

2. حل و فصل اختلافات و دعاوی

دوربین‌های مداربسته به وضوح نشان می‌دهند که وقتی کسی صدمه می‌بیند، در محل کار چه اتفاقی می‌افتد. در نتیجه وکلا و مجریان قانون می‌توانند از این فیلم به عنوان بخشی از یک دادخواست یا حل و فصل اختلافات دیگر استفاده کنند و اطمینان حاصل کنند که هر طرف حقیقت را می‌بیند.

کسب‌وکارهای کوچک اغلب برای تحمل هزینه‌های یک دادخواست قابل توجه تلاش می‌کنند، بنابراین داشتن دوربین‌هایی که اتفاقات یک ملک تجاری را ضبط می‌کنند می‌تواند محافظت قابل‌توجهی را ارائه دهد.

نظارت دوربین مداربسته در زمان واقعی همچنین می‌تواند به صاحبان مشاغل اجازه دهد تا کارمندان یا مشتریانی را که قبل از آسیب دیدگی رفتار ناامن دارند تماشا کنند و با آنها ارتباط برقرار کنند.

3. بهبود بهره‌وری

یک کسب و کار فقط به اندازه کارمندانش مولد است و دزدی زمان، مشکل مهمی است زمانی که شخصی برای مدتی که کار نکرده‌است حقوق دریافت می‌کند. مسائلی مانند استراحت طولانی مدت، کار بر روی مشاغل دیگر، اصلاح جدول زمانی و انجام فعالیت‌های شخصی در حین ساعت، نمونه‌هایی از سرقت زمان هستند که می‌توانند به طور قابل توجهی مانع یک کسب و کار کوچک شوند.

مدیران می‌توانند دوربین‎های نظارتی را برای نظارت بر بهره وری کارکنان و کمک به تعیین عملکرد شغلی نصب کنند. این نظارت به آن‌ها اجازه می‌دهد زمانی که یک کارگر از زمان خود به طور موثر استفاده نمی‌کند یا از عدم نظارت حضوری استفاده می‌کند، پیشنهاداتی را ارائه کنند.

یک سیستم دوربین مداربسته تحت نظارت تضمین می‌کند که می‌توانید در زمان واقعی رفتار کارکنان را اصلاح کنید و در زمانی که نمی‌توانید در محل حضور داشته باشید، شرکت را به طور کارآمد نگه می‌دارد.

4. جلوگیری از جرم و جنایت

دوربین‌های تحت نظارت، بسته به نوع کسب و کاری که دارید می‌توانند از بسیاری جهات از جرم و جنایت جلوگیری کنند.

اگر محوطه ساختمانی بزرگی دارید که نیاز به نظارت دارد، این دوربین‌ها تضمین می‌کنند که هیچ‌کس بدون نمایش در فید ویدیو، وارد یا خارج از ملک نمی‌شود. آنها همچنین می‌توانند مناطق حصارکشی شده را دور از ورودی اصلی تماشا کنند و از خرابکاری و سرقت جلوگیری کنند.

ساختمان‌های اداری و فروشگاه‌های خرده‌فروشی می‌توانند با نصب دوربین‌های نظارت‌شده در ورودی‌های اصلی و محل‌های پارکینگ سود ببرند. این امنیت از کارکنان شما هنگام خروج محافظت می‌کند، به خصوص زمانی که تا دیروقت شب می‌مانند.

مجرمان نمی‌خواهند کسی آنها را ببیند، بنابراین نصب دوربین های استراتژیک که به عنوان مجموعه‌ای از چشم‌ها عمل می‌کنند می‌تواند آنها را تشویق کند تا به سمت هدف آسان تری حرکت کنند.

سایر مزایای سیستم‌های دوربین مداربسته تحت نظارت

یک سیستم امنیتی نظارت شده برای کسب و کارها در هر اندازه مفید است زیرا به طور کارآمدی از یک ملک تجاری و هر فردی که وارد آن می‌شود نظارت می‌کند.

این سیستم‌ها همچنین بسیار راحت هستند، زیرا به تعمیر و نگهداری کمی نیاز دارند، و شما مجبور نیستید آنها را نظارت کنید، اگرچه در صورت تمایل می‌توانید. پس از راه‌اندازی دوربین‌ها، یک تیم امنیتی حرفه‌ای وظیفه حفاظت از اموال شما را بر عهده خواهند داشت و آرامش خاطر را برای شما فراهم می‌کنند.
هنگامی که یک سیستم امنیتی نظارت شده دارید، می‌توانید انتظار تخفیف بیمه را نیز داشته باشید. شرکت‌های بیمه عاشق سیستم‌های دوربین مداربسته تحت نظارت هستند، زیرا این دوربین‌ها از سرقت جلوگیری می‌کنند و می‌توانند تعداد مطالبات و شکایت‌هایی را که بیمه‌کنندگان با آن‌ها رسیدگی می‌کنند کاهش دهند.

سیستم‌های نظارت شده می‌توانند پاسخ سریع‌تری نسبت به سایر سیستم‌های امنیتی ایجاد کنند زیرا نگهبانان امنیتی آموزش دیده آماده واکنش در برابر هر حادثه هستند. نتیجه یک محیط امن‌تر با مداخله در زمان واقعی در هنگام بروز تهدید است.

سرمایه گذاری روی سیستم‌های دوربین مداربسته تحت نظارت

نصب یک سیستم تحت نظارت، یک راه عالی برای ایمن نگه داشتن شرکت شما و تجهیزات و کالاهای ارزشمند آن است. این ابزار یک لایه محافظتی قوی و اضافی را فراهم می‌کند. یک متخصص امنیتی واجد شرایط دوربین‌ها را در مکان‌های استراتژیک در اطراف ملک شما نصب می‌کند تا اطمینان حاصل شود که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

 

 

منبع:
https://mobilevideoguard.com/monitored-cameras/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

دوربین مداربسته و بررسی فناوری بی‌سیم در آنها

چه زمانی باید یک سیستم نظارت تصویری بی‌سیم را انتخاب کنم؟   در هنگام خرید، راحتی یک
حامد صفری
16 اردیبهشت 1400

دوربین مداربسته تحت شبکه

دوربین مداربسته تحت شبکه دوربین مداربسته تحت شبکه دوربین مداربسته تحت شبکه دوربین
حامد صفری
28 اسفند 1397

با نصب دوربین مداربسته از ایمنی کارمندان، اموال و دارایی‌ها محافظت کنید

امنیت ویدیویی با نصب دوربین مداربسته برای مشاغل
حامد صفری
23 اردیبهشت 1402
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه