×

نحوه‌ی عملکرد دوربین مداربسته

حامد صفری
10 اردیبهشت 1400
دقیقه زمان برای مطالعه

سیستم دوربین مداربسته در شب چگونه عمل می‌کند؟

 

جو امنیتی امروز باعث محبوبیت دوربین‌های مدار بسته تلویزیونی (دوربین مداربسته) شده‌است. آنها به صاحبان املاک آرامش خاطر می بخشند و از جرم در اجتماعات جلوگیری می‌کنند. اما آیا تا به حال در مورد نحوه کار آنها در شب کنجکاو شده‌اید؟

دوربین‌های مداربسته در نور کم چگونه کار می‌کنند

اگر از نزدیک بازرسی کنید، دوربین‌های امنیتی مداربسته که از طریق مادون قرمز (IR) کار می‌کنند، این لامپ‌های کوچک را نزدیک چشم دوربین، در خود جای داده‌اند. این لامپ‌ها، ال ای دی‌های ریزی هستند که نور مادون قرمز را تولید می‌کنند، و این باعث می‌شود دوربین مداربسته‌ی شما شب‌ها کار کند یا ببیند. این نوع نور با چشم غیر مسلح قابل رؤیت نیست و حتی در شب که کاملاً کار می‌کند قابل مشاهده نیست.

برای دوربین‌های مداربسته که از طریق تنظیمات کم نور کار می‌کنند، آنها منبع نور کم را برای گرفتن تصویر بسیار بزرگ می‌کنند. دوربین نور را “جذب” می‌کند و سپس آن را به حداکثر می‌رساند تا آنجایی که به نظر می‌رسد محیط اطراف آن روشن باشد.

تصویر اکثر دوربین‌های مداربسته که در شب کار می‌کنند اغلب به صورت یک رنگ در می‌آیند. از این رو، رنگ‌های سیاه و سفید روی صفحه خود می‌بینید. این دوربین‌ها به دلایل خوبی به اینصورت طراحی شده‌اند.

در شب، هنگامی که منبع نور طبیعی بسیار کم است، کیفیت و نویز تصویر دوربین مداربسته در صورت رنگی شدن به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. دید سیاه و سفید بهتر از ندیدن هیچ چیز است.

چگونه می‌توان تشخیص داد که دوربین مداربسته در شب کار می‌کند؟

برای اینکه بدانید دوربین مداربسته در شب کار می‌کند یا نه، شکل لوکس آن را بررسی کنید. این رقم اندازه گیری یا معیار اندازه گیری میزان نوری است که شما برای دوربین مداربسته خود برای ارائه تصاویر با کیفیت در شب نیاز دارید. اگر عدد لوکس صفر یا نزدیک به آن باشد، به منبع نور کم و یا بدون مبع نور نیاز خواهید داشت.
برای مشاوره تخصصی درباره دید واضح در شب با شرکت ما صحبت کنید.

اگر به دنبال مشاوره تخصصی درباره دوربین‌های مداربسته دید در شب هستید، شرکت ما بهترین گزینه برای شماست. سال‌هاست است که این شرکت در صنعت سیستم‌های امنیتی سابقه دارد.

شرکت ما خدمات برتر و توصیه‌های محصولات برتر را برای ایمن و امن نگه داشتن مشاغل یا خانه‌ها ارائه می‌دهد. وقتی نوبت به دریافت تصاویر واضح در شب می‌رسد، اطمینان خواهیم داد که سیستم امنیتی دوربین مداربسته شما وضوح متناسب با نیازها و خواسته‌های شما را فراهم می‌کند.

منبع:
https://www.selectsecurity.com.au/how-do-cctv-cameras-work-at-night/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

بهترین سیستم‌های دوربین مداربسته برای فضای باز

نکات مهم در انتخاب سیستم‌های دوربین مداربسته برای فضای
حامد صفری
28 اسفند 1401

7 نوع از سیستم‌های نظارت تصویری برای کسب و کار شما

معرفی انواع نظارت
حامد صفری
20 اسفند 1401

بررسی دلایل مهم جهت لزوم نصب دوربین مداربسته برای منازل مسکونی

5 دلیل که چرا شما باید یک سیستم دوربین مداربسته برای خانه خود تهیه کنید اهمیت اقدامات
حامد صفری
08 اردیبهشت 1400
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه