×

بررسی دلایل مهم جهت لزوم نصب دوربین مداربسته برای منازل مسکونی

حامد صفری
08 اردیبهشت 1400
دقیقه زمان برای مطالعه

5 دلیل که چرا شما باید یک سیستم دوربین مداربسته برای خانه خود تهیه کنید

اهمیت اقدامات امنیتی کافی برای خانه‌ها و فضاهای تجاری را نمی‌توان به اندازه کافی تأکید کرد. اکنون بسیاری از مغازه‌ها، فضاهای تجاری، مؤسسات آموزشی و اماکن عمومی زیر نظر سیستم‌های نظارتی قرار دارند. از این تصاویر ضبط شده می‌توان برای نظارت و خنثی کردن جرم استفاده کرد. تصاویر دوربین مداربسته همچنین می‌تواند به عنوان مدرک در دادگاه قانونی ارائه شود.

پیشرفت در فناوری همچنین دوربین‌های دید در شب پیشرفته را قادر ساخته است تا هر حرکت را در خارج از خانه شما و در شب ضبط کنند. به این ترتیب می‌توانید از ایمنی خود و عزیزانتان مطمئن باشید. با افزایش چشمگیر تنظیم دوربین‌های مداربسته برای نظارت تجاری، قیمت سیستم‌های دوربین مداربسته افت شدیدی را ثبت کرده‌است.

دوربین‌های مداربسته گوناگونی با قیمت مناسب برای خانه، در بازار موجود است. هزینه‌های دوربین‌‌های مدار بسته و هزینه‌های نصب دوربین مداربسته به عوامل مختلفی از جمله وضوح تصویر، منطقه مورد نظر برای کنترل، گزینه‌های ذخیره اطلاعات، پیچیدگی شبکه و غیره بستگی دارد. بیشتر فروشندگان سیستم‌های نظارتی، خود خدمات نصب دوربین مداربسته را نیز ارائه می‌دهند.

اگر دوربین‌های مداربسته را بصورت آنلاین خریداری کرده‌اید و از نحوه انجام مراحل نصب دوربین مداربسته اطمینان چندانی ندارید، ما در شرکتمان بهترین خدمات نصب دوربین مداربسته در کلاس بالا را با قیمت مناسب به شما ارائه می‌دهیم تا در مورد امنیت خانه و عزیزانتان اطمینان خاطر داشته باشید. اگر مطمئن نیستید که آیا بهتر است سیستم‌های دوربین امنیتی را انتخاب کنید یا خیر، به شما می‌گوییم چرا چنین سرمایه گذاری ضروری است.

برای آگاهی از پنج مزیت عمده دوربین‌های مداربسته که در این مقاله ذکر شده‌است، ادامه مطلب را بخوانید.

 

1. دوربین مداربسته دزدان و سارقین مسلح را ‌از ارتکاب جرم در ملک شما باز میدارد

وجود دوربین‌های نظارتی و تابلوی هشدار، با بیان اینکه منطقه تحت نظر است، می‌تواند به عنوان یک عامل بازدارنده قوی برای مجرمان و سارقان عمل کند، زیرا با استفاده از فیلم‌های ضبط شده، شناسایی افراد و ردیابی حرکات آنها امکان پذیر است. در مؤسسات تجاری، اگر پرسنل آموزش دیده‌ای وجود داشته باشند که به طور مداوم این تصاویر را کنترل می‌کنند، پیگیری فعالیت‌های مشکوک و احتمال سرقت در مغازه توسط سارقان کوچک و جلوگیری از حوادث ناخوشایند، قبل از اینکه واقعا به وقوع بپیوندد نیز امکان پذیر است.

2. ثبت شواهد

در صورت وقوع سرقت یا هر جنایتی، پلیس می‌تواند از تصاویر ضبط شده‌ی دوربین مداربسته برای تجزیه و تحلیل حادثه و تولید فیلم به عنوان مدرکی علیه مجرمان در دادگاه قانون استفاده کند. سیستم‌های نظارتی مدرن می‌توانند صدا را نیز ضبط کنند. این فیلم‌ها می‌توانند به ویژه برای جمع آوری شواهدی در مورد زمان ورود و خروج افراد یا در صورت نیاز به پخش کردن یک سری وقایعی که منقضی شده‌اند، مفید باشند.

3. به وسیله‌ی دوربین مداربسته فعالیت‌های مشکوک را کنترل کنید

با نصب محتاطانه دوربین‌های نظارت مخفی، می‌توانید اطلاعات مربوط به فعالیت‌های مشکوک مانند سرقت اشیا با ارزش توسط کارمندان و حرکت‌های مشکوک اشرار را جمع آوری کنید. از آنجایی که دوربین‌های مدرن به اندازه کافی کوچک هستند که قابل پنهان شدن هستند، شما می‌توانید شواهد کافی را جمع آوری کرده و آنها را دستگیر کنید، بدون اینکه در مورد وجود دوربین به آنها هشدار دهید.

4. یک لیست برای فعالیت‌ها نگه دارید

خدمتکار شما چه زمانی به سر کار می‌آید و چه زمانی او آنجا را ترک می‌کند؟ پرستار بچه شما چقدر از کودک مراقبت می‌کند؟ آیا شک دارید که یک کارمند ساعات کار خود را جعل می‌کند؟ با نصب دوربین‌های امنیتی در مکان‌های استراتژیک، می‌توانید لیستی را برای همه اینها و موارد دیگر نگه دارید.

5. سوابق کافی را حفظ کنید

با انتقال مداوم فیلم‌های ضبط شده به یک پایگاه داده مرکزی، می‌توانید از هر دو سیستم مداربسته سیمی و بی سیم به نفع خود استفاده کنید. اگر می‌خواهید اتفاقی که یک هفته یا دو هفته پیش افتاده را مرور کنید، می‌توانید به راحتی خودتان آنها را تماشا کنید و آگاهانه تصمیم بگیرید.

با این مزایا می‌توانید از ایمنی خود، عزیزان و اشیای قیمتی خود اطمینان حاصل کنید. با این حال، اشرار ممکن است با مسدود کردن دید دوربین مداربسته یا مخفی نگه داشتن چهره خود، راهی در مورد این سیستم‌ها نیز پیدا کنند. از این رو ما پیشنهاد می‌کنیم که اگر دوربین‌های دیگری در اطراف وجود دارد، پلیس می‌تواند جزئیات مشابه را از زاویه دیگری جمع کند، تا به جزئیات مربوط به جرایم اشراف داشته باشد.

امیدواریم با در نظر گرفتن این نکات، دوربین‌های مداربسته خانه خود را ایمن کنید. پس از همه چیز “ایمنی اول، ایمنی همیشه است!”

منبع:
https://www.urbancompany.com/blog/homecare/cctv/5-reasons-get-cctv-camera-system-home/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

آیا سیستم‌های امنیتی خانه شما را ایمن تر می‌کنند؟

بررسی کارکرد سیستم‌های امنیتی
حامد صفری
14 فروردین 1402

همه چیز درباره‌ی دوربین مداربسته فیش آی

بررسی اجمالی، مزایا و محدودیت‌های سیستم‌های دوربین مداربسته فیش
حامد صفری
11 اردیبهشت 1402

امنیت فیزیکی و لزوم استفاده از یک سیستم دوربین مداربسته کارآمد(قسمت اول)

آمارهای دولت انگلستان نشان می‌دهد که چرا شما برای تجارت خود به یک سیستم مدار بسته نیاز
حامد صفری
19 فروردین 1400
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه