×

بهترین سیستم‌های دوربین مداربسته برای فضای باز

حامد صفری
28 اسفند 1401
دقیقه زمان برای مطالعه

نکات مهم در انتخاب سیستم‌های دوربین مداربسته برای فضای باز

دزدی استخرهای ماهی به یک مشکل بزرگ برای بسیاری از پرورش دهندگان ماهی تبدیل شده است. سارقان نه تنها قوانین مالکیت خصوصی را نقض می‌کنند، بلکه عامل اصلی اختلال در اکوسیستم‌های آبی هستند. بهترین روشی که دارندگان استخر ماهی می‌توانند با این نوع مزاحمان مبارزه کنند، در نظر گرفتن دستگاه‌های نظارتی مانند دوربین مداربسته برای افزایش امنیت استخرها است.

از آنجایی که امنیت استخر ماهی نیاز به یک برنامه خوب دارد، برخی از افراد دوربین‌های فضای باز را در نظر می‌گیرند، اما واقعیت این است که حسگرهای آن‌ها دسترسی محدودی دارند و آن را ناخوشایند می‌کند. عواملی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند، مانند محل قرارگیری دوربین در فضای باز و تعداد دوربین های مورد نیاز در فضای باز. سیستم‌های دوربین مداربسته فضای باز که به خوبی ثابت شده‌اند، امنیت حوضچه‌ها را کاملاً افزایش می‌دهند.

در این عصر مدرن، بسیاری از تولید کنندگان دوربین‌های طراحی شده در فضای باز را توسعه داده‌اند. دوربین‌های امنیتی خورشیدی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به عملکرد قوی نیاز دارند، اما کابل‌های اترنت و منابع تغذیه دور از دسترس هستند. این دوربین ها همچنین برای جلوگیری از هرگونه اختلال در حین نظارت به دلیل قطع برق، برق را مجدد تامین می‌کنند. دوربین‌های خورشیدی برای امنیت حوضچه‌ها ایده‌آل هستند، زیرا دارای باتری‌های قابل شارژ داخلی و ماژول‌های 4G LTE هستند و برق را برای اتصال به شبکه در راحتی خانه شما فراهم می‌کنند.

یک دوربین مداربسته امنیتی ایده آل چیست؟

یک دوربین مداربسته امنیتی در فضای باز برای استخرهای ماهی باید دارای ویژگی‌های حیاتی باشد. در اینجا ما بر روی دوربین های امنیتی خورشیدی کم مصرف بی سیم و آنچه که آنها را برای امنیت حوضچه ها بهترین می‌کند، تمرکز می‌کنیم.

تشخیص PIR

این یک ویژگی حیاتی است که باید در نظر گرفت زیرا دوربین باید هر حرکتی را در منطقه را به طور خودکار تشخیص دهد. همه سیستم‌های دوربین مداربسته فضای باز از این فناوری استفاده نمی‌کنند. چیزی که آن را متفاوت می‌کند این است که به محض تشخیص حرکت در اطراف حوضچه ماهی، دوربین به طور خودکار از خواب بیدار می‌شود و از طریق یک پیام هشدار از طریق برنامه تلفن به مالک هشدار می‌دهد.

شوک نوری و هشدار با صدای بلند

این یک ویژگی نادر در اکثر سیستم‌های دوربین مداربسته امنیتی موجود در بازار است. بنابراین، داشتن چنین دوربین‌هایی می‌تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. در صورت وجود افراد مزاحم در استخر ماهی، کاربر می‌تواند نور سفید را روشن کرده یا از راه دور به هدف هشدار دهد. این رویکرد اثر بازدارندگی را افزایش می‌دهد و دوربین های امنیتی خورشیدی را برای امنیت حوضچه‌ها ایده آل می‌کند.

برنامه تلفن همراه

برنامه‌های تلفن همراه به یک ویژگی استاندارد، به ویژه برای راحتی مشتریان تبدیل شده‌اند. یک دوربین مداربسته امنیتی خوب دارای یک برنامه تلفن همراه قابل دسترسی است که به محض ورود مهاجم امکان اعلان‌های هشدار فشاری را می‌دهد. چنین اعلان‌هایی حیاتی هستند زیرا هم به موقع هستند و هم پاسخ‌های به موقع را بهبود می‌بخشند و در نتیجه ضرر و زیان را به حداقل می‌رسانند.

انتقال بی سیم

از آنجایی که بیشتر مزارع و استخرهای ماهی دور از مناطق شهری هستند، انجام سیم کشی و مکان یابی دوربین‌ها در نقاط مختلف کار آسانی نیست. این باعث می‌شود دوربین‌های خورشیدی برای استفاده در فضای باز مناسب باشند. دستگاه‌های خورشیدی همه چیز را در خود دارند، بنابراین یک سیستم امنیتی ایده آل برای حوضچه‌ها هستند. انتقال بی سیم انتقال سیگنال را حل می‌کند و به کاربران امکان کنترل کامل دستگاه های خود را در خانه‌هایشان می‌دهد.

علاوه بر این، انتقال بی سیم نیز تضمینی برای کیفیت ویدیو است. به عنوان مثال، دوربینی که از باندهای فرکانس 4G استفاده می‌کند، نظارت تصویری با کیفیتی از منطقه ارائه می‌دهد. داده‌های ارسال شده توسط نظارت تصویری به باند فرکانسی منطقه بستگی دارد. علاوه بر این، پوشش ویدئویی خوب می‌تواند به سرعت سارقان را شناسایی کند، به خصوص اگر پرونده به دادگاه کشیده شود.

ظرفیت ذخیره سازی کافی

از آنجایی که هدف دوربین‌های امنیتی افزایش امنیت است، بسیاری از فعالیت‌ها ثبت خواهند شد. بنابراین، سیستم دوربین باید فضای ذخیره سازی کافی داشته باشد. معمولا سیستم‌هایی دوربین مداربسته دارای حافظه لوکال هستند. اما برخی از تولیدکنندگان سیستم‌های خود را طوری طراحی کرده‌اند که امکان ذخیره سازی ابری را فراهم کند. برای ذخیره ویدیوها در فضای ابری، کاربران باید هزینه اشتراک ماهانه را بپردازند که معمولاً بین 2 تا 35 دلار است.

علاوه بر این، سیستم باید دارای نرم افزاری باشد که از فیلتر کردن سریع فیلم ها پشتیبانی می‌کند. یافتن یک ویدیوی حادثه برای بهبود کارایی باید چند دقیقه طول بکشد.

فاکتورهایی که باید هنگام انتخاب دوربین مداربسته فضای باز در نظر بگیرید

رتبه بندی ضد آب و هوا

هنگامی که به دنبال دوربین‌های فضای باز برای افزایش امنیت خانه یا مزرعه خود هستید، اطمینان از مطابقت با منطقه مورد نظر شما ضروری است. یک دوربین خوب دارای رتبه بندی ضد آب و هوا است تا به شما کمک کند بدانید آیا دستگاه می‌تواند در برابر آب و گرد و غبار مقاومت کند یا خیر. رتبه بندی IP دستگاه‌ها را بر اساس میزان آب یا گرد و غباری که می‌توانند تحمل کنند رتبه بندی می‌کند.

متوجه خواهید شد که دستگاه هایی که دارای استاندارد آب هستند، از IPXO تا IPX7 را شامل می‌شوند. این به این معنی است که از ارائه حفاظت در برابر آب صفر تا حفاظتی که 30 دقیقه پس از ارسال در برابر آب مقاومت می‌کند، متغیر است.
استانداردهای گرد و غبار دوربین‌های امنیتی بین IPXO، به این معنی که قابلیت محافظت در برابر گرد و غبار ندارد و استاندارد دیگری با رتبه IPX6، یعنی دستگاه در برابر گرد و غبار مقاوم است، متغیر است. برای اکثر دوربین‌های امنیتی، رتبه‌بندی IP65 است که نشان‌دهنده درجه‌بندی ضد آب (6) و سپس رتبه‌بندی ضد گرد و غبار است. هر رتبه بندی با X در وسط نشان می‌دهد که تنها یک عامل برای رتبه بندی دستگاه استفاده می‌شود.

تعیین سطح

هنگام انتخاب یک دوربین مداربسته امنیتی با انرژی خورشیدی، باید دو نکته را در نظر بگیرید. شما باید بهترین مکان را برای نصب دوربین شناسایی کنید تا محافظت از آن را افزایش دهید، در حالی که مکان دیگر جایی است که دوربین باید برای قرار گرفتن در معرض نور خورشید قرار گیرد. برای اینکه یک دوربین خورشیدی به طور موثر کار کند، به ساعات اوج نور خورشید برای شارژ کامل نیاز دارد. ساعات اوج مصرف به این معنی است که به خوبی در معرض نور خورشید است که می‌تواند 1000 وات در هر متر مربع را تامین کند. در حالت ایده آل، آن را به عنوان شدت نور خورشید می‌گویند.

ساعات اوج نور خورشید بسته به فصل و مکان متفاوت است. سازندگان توصیه می‌کنند که پنل خورشیدی را در نقطه‌ای رو به جنوب قرار دهید تا حداقل شش ساعت در روز نور خورشید کافی باشد. قبل از تصمیم گیری برای خرید، محل قرارگیری دوربین مداربسته را در نظر بگیرید. اگر برای مقاصد تجاری خرید می کنید، باید آب و هوای محل خود را کاملاً درک کنید. این بدان معناست که پیدا کردن یک دوربین مطلوب برای مشتریان شما چالش برانگیز نخواهد بود.

نتیجه

پیدا کردن یک دوربین مداربسته قابل اعتماد برای امنیت فضای باز خود، مانند یافتن بهترین دوربین شکار، حیاتی است. امیدواریم راهنمای فوق تمام اصول اولیه ای را که برای یافتن بهترین دوربین امنیتی نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد. اگر صاحب کسب و کار هستید، شرکت هیراپایش بهترین شریک شما برای سیستم‌های امنیتی است. همه محصولات ما از فناوری مدرنی استفاده می‌کنند که مشتریان در مقابل آن مقاومت نمی‌کنند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و قیمت‌ها با ما تماس بگیرید.

 

منبع:
https://www.battery-camera.com/best-outdoor-cameras-for-ponds-security-ls-vision-guide/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

راهنمای کارشناسی برای خرید دوربین مداربسته بی سیم

هزینه سیستم‌های دوربین مداربسته بی
حامد صفری
25 فروردین 1402

امنیت فیزیکی و لزوم استفاده از یک سیستم دوربین مداربسته کارآمد(قسمت دوم)

آمارهای دولت انگلستان نشان می‌دهد که چرا شما برای تجارت خود به یک سیستم مدار بسته نیاز
حامد صفری
21 فروردین 1400

دوربین مداربسته و سیستم‌های هشدار تأیید شده

هشدارهای تأیید شده‌ی دوربین مداربسته سیستم‌های امنیتی و دوربین مداربسته موفق به
حامد صفری
14 اسفند 1399
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه