×

دوربین مداربسته و کاربردهای آن برای مشاغل مختلف

حامد صفری
04 اردیبهشت 1400
دقیقه زمان برای مطالعه

فواید دوربین مداربسته برای مشاغل

نصب سیستم تلویزیونی دوربین مداربسته (CCTV) اقدامی مؤثربرای افزایش امنیت سایت تجاری و همچنین بهبود کارایی و عملکرد فعالیتهای تجاری است.
به طور خلاصه، یک سیستم دوربین مداربسته از این روش‌ها برای کسب و کار مفید است:
• بازدارندگی از سرقت
• بازدارنده خرابکاری
• تهیه فیلم دوربین برای شواهد
• نظارت بر عملکرد کارکنان
• نظارت بر ایمنی کارکنان
• به شما چشم انداز کلی از محل کار را می‌دهد
• کمک به شما در مورد مطالبات بیمه
• کاهش حق بیمه
• تأمین آرامش خاطر

در ذیل مزایای نصب یک سیستم دوربین مدار بسته تجاری برای کسب و کار خود را جست و جو کنید.

 

دوربین مداربسته و بازدارندگی از سرقت

نصب سیستم مداربسته برای بازداشتن مجرمان و سرقت فورا اقدام می‌کند. متجاوزان به دنبال اهداف آسان هستند که توجه کمی را به خود جلب می‌کند. دیدن یک سیستم دوربین مدار بسته که در سایت مشاغل شما نصب شده است، آنها را ترغیب می‌کند تا به سمت هدف جدید حرکت کنند، زیرا نمی‌خواهند در دوربین گیر بیفتند.
دوربین‌های مداربسته‌ای که هم برای امنیت داخلی و هم برای امنیت خارجی مؤثر هستند، می‌توانند با قرار گرفتن در مناطق بدون نظارت، از سرقت داخلی جلوگیری کنند.
وجود دوربین هایی که در فضای داخلی شما قابل مشاهده هستند همچنین به متجاوز نشان می‌دهد که تجارت شما در زمینه امنیت جدی است. کالج پلیس دریافت که جرایم کلی در پارکینگ‌های دارای سیستم‌های مداربسته 51 درصد کاهش یافته است.

دوربین مداربسته بازدارنده از خرابکاری است

با وجود یک سیستم مداربسته می‌توان جلوی خرابکاری را گرفت. مجرمان نمی‌خواهند گرفتار شوند، بنابراین اگر فکر کنند در هنگام ارتکاب جرم توسط دوربین گرفتار می‌شوند، احتمالاً به سمت هدف جدیدی پیش می‌روند.
اطمینان حاصل کنید که دوربین‌های مداربسته بصری بوده و کلیدی‌ترین مناطق سایت شما را برای محافظت حداکثر در برابر خرابکاری پوشش می‌دهند.

فیلم دوربین را برای شواهد ارائه داده می‌شود

سیستم دوربین مداربسته تجاری شما می‌تواند به شناسایی مجرمان و محاکمه آنها کمک کند. گرفتن مزاحم یا فعالیت مشکوک در دوربین چیزی بیش از به صدا درآوردن زنگ خطر است.

دوربین مداربسته,دوربین مداربسته هیراپایش,

پلیس یا مقامات مربوطه می‌توانند از فیلم دوربین برای شواهد و همچنین کمک به شناسایی مجرمان تحت تعقیب استفاده کنند. یک نمونه موفقیت آمیز از پلیس که از تصاویر دوربین مدار بسته برای شناسایی مجرمان استفاده می کرد، در شورش‌های لندن در سال 2011 بود. به دلیل کمک فیلم‌های دوربین مداربسته، بیش از 1000 نفر در طی یک هفته از شورش‌ها شناسایی و متهم شدند.

نظارت بر عملکرد کارکنان

پیگیری عملکرد کارمندان شما از مزایای نصب سیستم دوربین مدار بسته در محل کار شما است. شما قادر به نظارت بر زمان و حضور آنها خواهید بود، ابزاری مفید برای زمانی که خودتان در محل نیستید. یک سیستم دوربین مدار بسته همچنین به شما امکان می‌دهد ببینید آیا کارکنان شما رفتار مناسب و حرفه‌ای دارند یا خیر. حتی می‌توانید از این فیلم برای اهداف آموزش مشتری استفاده کنید، تا نشان دهید چطور در محیط کار رفتار کنید یا چطور رفتارنکنید.

دوربین مداربسته ناظر بر ایمنی کارکنان است

نظارت بر ایمنی کارکنان شما از مزایای نصب سیستم مداربسته است. نه تنها می‌توانید بررسی کنید که آیا آنها از مراحل ایمنی پیروی می‌کنند، خصوصاً در مواردی که ممکن است در آن حضور نداشته باشید، در صورت تصادف و ادعا نیزمی‌توانید از این فیلم به عنوان مدرک استفاده کنید.

نمایان بودن کل اماکن تجاری

دوربین مداربسته,دوربین مداربسته هیراپایش,

یک جا بودن در همه جا غیرممکن است. از یک سیستم دوربین مدار بسته برای جفت چشم اضافی خود استفاده کنید. هنگامی که سیستم دوربین مداربسته شما برای پوشش دادن کل محل کار شما راه اندازی شد، می‌توانید یک نمای کلی از کل محل خود داشته باشید.

کنترل امور روزمره را بیشتر کنترل کنید و مدیریت کسب و کار خود را بهبود ببخشید. با دیدن اتفاقات محل کسب و کار خود از طریق دوربین مدار بسته، به احتمال زیاد می‌توانید زمینه‌هایی را برای بهبود شناسایی کنید که باعث افزایش کارایی و بهره وری کسب و کار می‌شود.

مطالبات بیمه

تصاویر دوربین مدار بسته از سیستم مشاغل شما می‌تواند منبع خوبی برای اثبات ادعاهای بیمه باشد و برای پرونده شما مفید باشد. این مزیت عمده نصب آن است و می‌تواند برای محافظت از مشاغل و کارمندان شما استفاده شود.

کاهش حق بیمه

 

دوربین مداربسته,دوربین مداربسته هیراپایش,

بسیاری از شرکت‌های بیمه تشخیص می‌دهند که نصب یک سیستم مدار بسته امنیت کسب و کار شما را افزایش می‌دهد و بنابراین می‌توانید از حق بیمه کاهش یافته بهره‌مند شوید. از آنجا که محل کار شما خطر امنیتی کمتری تلقی می شود، شما با کاهش هزینه ها روبرو هستید و سیستم دوربین مداربسته خود را بسیار مقرون به صرفه می‌کنید.

آرامش خاطر

یک مزیت سیستم‌های دوربین مداربسته که نباید از آن غافل شد، این آرامش خاطری است که با دانستن اینکه همه مناطق سایت شما تحت نظارت هستند تجربه خواهید کرد. نگرانی از آنچه در محل اتفاق می‌افتد، هنگامی که شما آنجا نیستید یا کسب و کار تعطیل است، ممکن است آخر هفته‌ها، تعطیلات بانکی یا طی کریسمس را از بین ببرید.

نصب دوربین مداربسته تجاری

دوربین مداربسته,دوربین مداربسته هیراپایش,

نصب سیستم دوربین مداربسته برای مشاغل شما آسان است. نوع سیستم خود را مانند باسیم یا بی سیم و همچنین نوع دوربین و اجزا را انتخاب کنید. سیستم‌های دوربین مداربسته تجاری توانایی بدون نظارت یا نظارت را دارند، با این سیستم اخیرنظارت 24 ساعته در7 روز هفته برای فعالیت مشکوک و اشکال در سیستم فراهم می شود.
شرکت ما یک سرویس نظارت استثنایی بر روی سیستم‌های دوربین مداربسته با کلاس کامل جهانی درخدمات مشتری 24/7، 365 روز سال ارائه می‌دهد.

منبع:

https://www.businesswatchgroup.co.uk/the-benefits-of-cctv-for-businesses/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

افزایش ایمنی عملیاتی با نصب دوربین مداربسته و استفاده از نظارت تصویری

مزایای نصب دوربین مداربسته و استفاده از سیستم های امنیتی در صنعت
حامد صفری
27 اردیبهشت 1402

سیستم امنیتی ساختمان تجاری چیست؟

بررسی سیستم امنیتی ساختمان‌های
حامد صفری
14 اسفند 1401

بهترین سیستم‌های دوربین مداربسته برای فضای باز

نکات مهم در انتخاب سیستم‌های دوربین مداربسته برای فضای
حامد صفری
28 اسفند 1401
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه