×

امنیت فیزیکی و لزوم استفاده از یک سیستم دوربین مداربسته کارآمد(قسمت دوم)

حامد صفری
21 فروردین 1400
دقیقه زمان برای مطالعه

آمارهای دولت انگلستان نشان می‌دهد که چرا شما برای تجارت خود به یک سیستم مدار بسته نیاز دارید؟(قسمت دوم)

نصب تجهیزات قطعه نهایی پازل است.بیشتر چالشهای نصب سیستم‌های مداربسته در بررسی اولیه قابل درک و جدا شده است و آنچه باقی می‌ماند اجرای صحیح است.اجرای صحیح بنظر آسان می‌رسد، اما اکثر تکنسین‌ها و مهندسان به شما می‌گویند که سیستم‌های امنیتی از چالش برانگیزترین سیستم‌های الکتریکی برای نصب هستند.نه تنها سیستم‌های امنیتی باید نصب شوند تا از نظر الکتریکی ایمن و کارآمد باشند،بلکه باید:
• در طولانی مدت ایمن و قابل اعتماد است،زیرا تجهیزات دوربین مداربسته اغلب نیاز به ندارند و نباید بطور غیرمنتظره خراب شوند.
• ضد دستکاری باشند،زیرا غیرفعال کردن سیستم‌های نظارتی اغلب اولین نگرانی یک متجاوز مصمم است.
• تعمیر و نگهداری آسان،که شامل مدیریت و برچسب گذاری ثابت کابل،مسیریابی کابل با کیفیت خوب و غیره است.

دوربین مداربسته,دوربین مداربسته هیراپایش,

برآورده ساختن این الزامات به ابزارهایی با کیفیت بالا،اما مهمتر از همه‌،به مجوعه گسترده‌ای از مهارت‌ها احتیاج دارد که در طی سالیان متمادی ایجاد شده است. صنعت امنیت به خودی خود اهمیت این جنبه‌ها را تشخیص می‌دهد تا جایی که برخی از تولیدکنندگان سطح بالای تجهیزات نظارت و کنترل دسترسی روش‌های آموزش و صدور گواهینامه خود را مستقل از ارگانهای دولتی خاص کشور عرضه می‌کنند. به عنوان مثال،ACCL یک نصب کننده کنترل دسترسی ثبت شده برای paxton،تولیدکننده اصلی راه‌حل‌های امنیتی مستقر در انگلستان است.

دوربین مداربسته,دوربین مداربسته هیراپایش,

انتخاب بهترین نصب کننده‌های دوربین مداربسته

همانطور که دیدیم،انتخاب و نصب تجهیزات دوربین مداربسته مناسب به تخصص ویژه زیادی نیاز دارد.به همین دلیل است که بسیاری از شرکت‌ها در لندن و در سراسر انگلستان ترجیح می‌دهند با یک عرضه کننده خدمات نصب دوربین مداربسته را در داخل اداره کنند.دستیابی به دانش فنی بسیار خاص،دشوار و گران است و به طور واقعی،تعداد کمی از شرکت‌ها نیاز دارند آن را به طور همیشگی در لیست حقوق و دستمزد خود داشته باشند.

ما نمی‌توانیم برای شما انتخاب کنیم،اما می‌توانیم چند معیار را توصیه کنیم که بر اساس آنها بهترین شریک سیستم امنیتی خود را انتخاب کنید:
• طراحی و خدمات نصب ویژه مشتری خیلی مهم است.انتخاب تجهیزات و محل نصب باید متناسب با نیازهای شما و براساس یک بررسی دقیق از محل کار شما باشد.
تآیید این موارد از قبل دشوار است،اما حداقل شما می‌توانید در مورد نمونه کارهای یک عرضه کننده بحث کنید و درک درستی از نحوه انتخاب اینکه چه چیزی را برای نصب و کجا برای مشتریان قبلی خود انتخاب کنید،ایجاد کنید.
• آشنایی با الزامات قانونی تجهیزات نظارتی نیز از مواردی است که باید دنبال آن باشید. تایید گسترده این نوع مهارت دشوار است،اما شریک احتمالی شما حداقل باید بتواند توضیح دهد که نگرانی‌های اصلی حقوقی چیست،آیا خواسته‌های خاصی که شما باید در این زمینه برآورده کنید وجود دارد و چرا؟
• تخصص فنی ویژگی ضروری هر نصب کننده دوربین مداربسته‌ای است که انتخاب می‌کنید.این یکی از سخت‌ترین ارزیابی‌های مستقیم است‌،اما می‌توانید براساس نمونه کارها و مطالعات موردی یک شرکت در مورد عمق آن ایده بگیرید. تآیید مهارتهای فنی بدون داشتن تخصص در این زمینه دشوار است،اما نتیجه کاربرد آنها اغلب خود گویای این امر است.

نتیجه‌گیری:

شرایط اقتصادی و اجتماعی این روزهای ما، سیستم‌های امنیتی را تقریباٌ برای هرشرکت انگلستان حیاتی می‌کند.دوربین‌های مداربسته جز اساسی این سیستم‌ها هستند.انتخاب و نصب دوربین‌های مداربسته یک روند کاملاٌ پیچیده است، و بسیاری از شرکت‌ها کار با یک عرضه کننده خدمات را به انجام این رشته کاملاٌتخصصی در داخل ترجیح می‌دهند.بنابراین انتخاب یک شریک مناسب برای استراتژی امنیتی شرکت شما ضروری است و کار ساده‌ای هم نیست.

نصب کنندگان دوربین مداربسته باید بتوانند نقشه‌های پروژه متناسب با نیازهای شما و ویژگی‌های محل زندگی شما را طراحی کنند،باید با الزامات قانونی استقرار سیستم نظارت آشنا باشند و از تخصص فنی لازم برای نصب صحیح آن برخوردار باشند.
وظیفه ما در ACCL ساختن اعتماد از ایمن بودن تجارت خودمان است. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم بهترین دوربین‌ها را برای دفتر مرکزی لندن خود انتخاب کنید واز نصب سیستم دوربین مداربسته بدون نقص اطمینان حاصل کنید.
با بیش از دو دهه فعالیت تجاری، ما همه‌ی زیروبم‌های صنعت را می‌دانیم.برای یک نظرسنجی رایگان و بدون تعهد با ما در تماس باشید. مهندسان و تکنسین‌های ما از دفتر شما در لندن بازدید می‌کنند،اندازه‌گیری می‌کنند و نیازهای امنیتی را درمی‌یابند.پس از آن، گزارش و توصیه‌های کاملی را البته به صورت رایگان در مورد افزایش امنیت خود دریافت خواهید کرد.

برای مطالعه‌ی قسمت اول را کلیک کنید.

منبع:
http://network-data-cabling.co.uk/blog/stats-from-the-uk-government-show-why-you-need-a-cctv-system-for-your-business/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

همه چیز درباره‌ی ضبط کننده‌های ویدئویی دیجیتال (DVR)

مزایا و معایب ضبط کننده‌های ویدئویی
حامد صفری
18 اردیبهشت 1402

با فناوری نظارت و نصب دوربین مداربسته، ایمنی دانشگاه و دانشجویان را بهبود ببخشید

استفاده از امنیت ویدیویی و نصب دوربین مداربیسته در محوطه مدارس و
حامد صفری
20 اردیبهشت 1402

همه چیز درباره‌ی دوربین مداربسته فیش آی

بررسی اجمالی، مزایا و محدودیت‌های سیستم‌های دوربین مداربسته فیش
حامد صفری
11 اردیبهشت 1402
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه