×

چگونه در هزینه‌های امنیت صرفه جویی کنیم

حامد صفری
18 فروردین 1402
دقیقه زمان برای مطالعه

چرا هزینه‌ امنیت هر روز بیشتر می‌شود و چه کاری می‌توانید در مورد آن انجام دهید؟


اگر نیاز به تجدید نظر در بودجه امنیتی خود دارید، صرفه جویی در نیروی کار، سیستم‌های دوربین مداربسته راه دور و برون سپاری ممکن است.
راه اندازی یک کسب و کار هر روز گران تر می‌شود. خواه کمبود مداوم کارکنان و وقفه‌های زنجیره تامین باشد یا فضای عمومی عدم اطمینان اقتصادی، برای شرکت‌ها به طور فزاینده‌ای چالش برانگیز شده‌است تا خدماتی را که قبلاً بدیهی می‌دانستند، از جمله امنیت، به چالش بکشند. متأسفانه، این امر حفاظت از دارایی‌ها و اموال را برای صاحبان مشاغل کوچک دشوار می‌کند.

خوشبختانه راه‌هایی برای کاهش هزینه خدمات امنیتی وجود دارد و ما در اینجا شما را از طریق آنها راهنمایی می‌کنیم. اما ابتدا، ارزش بررسی دلایل افزایش هزینه‌های امنیتی در سال‌های اخیر را دارد.

با نصب دوربین مداربسته در محل کار و یا محل زندگی خود، جلوی ورود متجاوزان را بگیرید و آنها را شناسایی کنید. هیراپایش ارائه دهنده‌ی انواع دوربین مداربسته، اعم از دوربین مداربسته IP ، دوربین مداربسته بی سیم و معمولی است.

پنج دلیل که چرا برای امنیت بیشتر هزینه می‌کنید

دلایل زیادی وجود دارد که چرا امنیت نسبت به گذشته گران‌تر است، اما ما آنها را به پنج موضوع اصلی خلاصه کرده‌ایم:

  •  کارگران کمتر. پاندمیک کرونا، کمبود نیروی کار قابل توجهی را به همراه داشت که بسیاری از صنایع هنوز برای غلبه بر آن تلاش می‌کنند. با نگهبانان و پرسنل فنی که تقاضای زیادی دارند، امنیت نیز از این قاعده مستثنی نیست و با تقاضای بالا، غرامت بیشتری نیز به همراه دارد.
  • دستمزد بالاتر. انتظار می‌رود هر ساله دستمزدها افزایش پیدا کنند. از آنجایی که بسیاری از افراد در صنعت امنیت حداقل دستمزد را دریافت می‌کنند، این پتانسیل تاثیر مستقیم بر هزینه‌های نیروی کار دارد. اگر در بازار کوچک‌تری هستید که به طور کلی سطح درآمد پایین‌تری دارد، این افزایش‌ها می‌توانند ضربه سختی به شما بزنند.
  • رقابت کمتر. صنعت امنیتی به‌ویژه در سال‌های اخیر شاهد ادغام قابل توجهی بوده‌است، به طوری که شرکت‌های برتر بزرگ‌تر شده‌اند و نزدیک به 40 درصد از بازار را در اختیار دارند. رقابت کمتر معمولاً به معنای قیمت‌های بالاتر است.
  • اعتقاد به افزایش جرم و جنایت. یک نظرسنجی در اکتبر سال 2022 نشان داد که بیش از سه چهارم آمریکایی‌ها معتقدند در حال حاضر جرم و جنایت بیشتر از سال قبل است که بالاترین میزان از سال 1993 بوده‌است. پنجاه و شش درصد می‌گویند که جرم و جنایت در جامعه آنها افزایش یافته‌است. نسبت به سال گذشته شرکت‌های امنیتی این نیاز را بیشتر می‌بینند و هزینه بیشتری برای خدمات خود دریافت می‌کنند.
  • نگهبانان مسلح بیشتر. از آنجایی که افراد بیشتری فکر می‌کنند جرم و جنایت در حال افزایش است، نگهبانان مسلح تقاضای بیشتری دارند و گران هستند، هم به دلیل سطح تجربه آنها (بسیاری از آنها افسران پلیس خارج از وظیفه هستند) و هم به دلیل افزایش مسئولیت و هزینه‌های بیمه که با آنها همراه است.

اکنون که می‌دانیم چرا هزینه‌ها افزایش یافته‌است، چه کاری می‌توانید انجام دهید؟

کاهش هزینه‌های نیروی کار

پرسنل امنیتی، مانند نگهبانان، یک ابزار پیشگیرانه برای پیشگیری از جرم هستند که مزایای زیادی دارد. آنها در یک لحظه فعالیت مشکوک را می‌بینند و نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند و دزدان و خرابکاران را قبل از اینکه آسیب زیادی وارد کنند، دفع می‌کنند. حضور آنها حتی ممکن است در وهله اول از فعالیت مجرمانه جلوگیری کند. اما اگر دارایی بزرگی دارید، به بیش از یک ملک نیاز خواهید داشت و دستمزدها و مزایای آنها می‌تواند به سرعت افزایش یابد، به خصوص اگر مسلح باشند.

حتی اگر افزایش هزینه نیروی کار نشانه‌هایی از کندی را نشان می‌دهد، استخدام نگهبان در محل هنوز یک پیشنهاد گران است. در دو سال گذشته، این هزینه‌ها بیش از دو برابر میانگین نرخ از سال 2005 افزایش یافته‌است. آمارها نشان می‌دهد این هزینه‌ها در فوریه 2021 نسبت به سال قبل 4.28 درصد افزایش یافته‌است. اینها از نظر تاریخی سطوح بالایی هستند، حتی با اندکی کاهش از بالاترین سطح 5.52٪ در نوامبر 2020.
اگر نیاز به کاهش بودجه امنیتی خود دارید، به راحتی می‌توانید هزینه‌های نیروی کار را به عنوان مکانی برای شروع ببینید. جایگزینی حفاظ‌ها با یک جایگزین کم هزینه که به همان اندازه موثر است می‌تواند باعث صرفه جویی در هزینه شما شود.

خدمات نظارت از راه دور زنده مانند دوربین مداربسته را در نظر بگیرید

یکی از راه‌های حذف یا کاهش تعداد پرسنل امنیتی در محل، تکیه بیشتر به دوربین‌های باکیفیت است. اما سیستم‌های دوربین مداربسته به تنهایی کار را انجام نمی‌دهند. فیلم‌های دوربین نظارت‌نشده تنها پس از ارتکاب جرم به امنیت شما می‌افزایند و تنها در صورتی که مجرم سعی نکرده ظاهر خود را پنهان کند. این با این فرض است که کسی اصلاً به این فکر کند که فیلم را بررسی کند.

از سوی دیگر، دوربین‌‌های کنترل از راه دور زنده، ابزاری ضروری برای کاهش هزینه‌ها و در عین حال ایمن نگه داشتن ملک شما هستند. با سیستم‌های دوربین مداربسته HD که توسط متخصصان واجد شرایط نظارت می‌شوند، به احتمال زیاد نسبت به نگهبانان امنیتی در محل، که نمی‌توانند به طور همزمان همه جا حضور داشته باشند، از مشکل جلوگیری می‌کنید. تیم امنیتی شما می‌تواند موقعیت‌های مشکوک را رصد کرده و قبل از تبدیل شدن به حادثه مداخله کند.

دوربین‌های مجهز به بلندگوهای دو طرفه می‌توانند به مامور اجازه دهند تا مستقیماً با مجرمان صحبت کند و آنها را به شدت تشویق به ترک یا دستگیری و پیگرد قانونی کند. این عوامل بازدارنده همچنین باعث صرفه جویی در هزینه‌هایی می‌شود که در صورت نفوذ از بین می‌رفت.

هیراپایش با عرضه‌ی انواع سیستم‌های دوربین مدار بسته و دزدگیر گامی بلند جهت ارتقاء امنیت منازل، محل کار برداشته‌است. پیشنهاد ما خرید دوربین مداربسته بی سیم تحت شبکه اسپیددام (PTZ) 5 مگاپیکسل V380 Pro است. با بررسی محصول و مطالعه‌ی توضیحات به پیوست مراجعه کنید.

نظارت تصویری خود را برون سپاری کنید

هنگامی که یک سیستم نظارت تصویری را نصب می‌کنید، چند راه برای انجام آن وجود دارد؛ خودتان دوربین ها و مانیتورها را خریداری و تنظیم کنید یا یک متخصص فنی را برای انجام آن استخدام کنید. هر کدام مزایا و معایبی دارند، اما اگر کار را برون سپاری کنید، می‌توانید انعطاف پذیری داشته باشید و در پول خود صرفه جویی کنید. در اینجا برخی از راه هایی که می‌توانید در هزینه صرفه‌جویی کنید، آورده شده‌است.

  • خرید تجهیزات. اولین کاری که باید انجام دهید این است که تعیین کنید کدام نوع دوربین مداربسته برای کسب و کار شما بهترین کارایی را دارد. اما کدام مدل ها بهترین هستند؟ به چند عدد نیاز خواهید داشت؟ همچنین ممکن است بخواهید به ویژگی‌هایی مانند تشخیص پلاک یا دید در شب نگاه کنید که محافظت بیشتری را ارائه می‌دهند اما هزینه بیشتری نیز دارند. آیا آنها واقعا ارزش هزینه کردن را دارند؟ یک متخصص امنیتی می‌تواند دقیقاً آنچه را که شما نیاز دارید تعیین کند و به شما کمک کند از مشکل و هزینه خرید کالای اشتباه جلوگیری کنید.
  • نصب و نگهداری. حالا که دوربین‌ها را دارید، آنها را کجا قرار می‌دهید؟ مطمئناً می‌توانید این تصمیم‌ها را بگیرید و خودتان آن‌ها را نصب کنید، اما اگر قبلاً این کار را انجام نداده‌اید، خودتان را در معرض آزمون و خطاهای زیادی قرار می‌دهید. یک حرفه‌ای می‌تواند بهترین مکان را برای پوشش کل دارایی شما تعیین کند و از ضرر احتمالی دزدانی که به صورت مخفیانه از دوربین‌های ضعیف نصب شده‌اند صرفه جویی کنند.سیستم‌های مداربسته HD همچنین نیاز به تعمیر و نگهداری منظم زیادی دارند؛ از جمله تمیز کردن لنز، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار، کالیبراسیون مجدد و تعمیرات عمومی، که معمولاً بهتر است توسط متخصصان انجام شود.
  • استخدام پرسنل. بدیهی است که نمی‌توانید دائماً اموال خود را 24 ساعته نظارت کنید، بنابراین یک تیم امنیتی از راه دور بهترین راه برای اطمینان از اینکه تحت پوشش هستید است. و هزینه آن فقط به اندازه یک کارمند تمام وقت است. این قیمت معقولی است که باید برای کل تیم متخصص بپردازید.

همانطور که در مورد راه حل‌های امنیتی تحقیق می کنید، ممکن است بتوانید حتی پس انداز بیشتری پیدا کنید، زیرا بسیاری از شرکت‌های امنیتی تجهیزات را به عنوان بخشی از هزینه خود خریداری می‌کنند، اغلب با هزینه کمتری نسبت به خرید خودتان. آنها همچنین می‌دانند که اگر یک راه‌اندازی ایده‌آل نباشد، می‌توان تنظیماتی را انجام داد، نه اینکه شما را رها کنند و منابع را بالقوه برای تجهیزات جدیدی که به آنها نیاز ندارید هدر دهید.

پس انداز را از امروز شروع کنید

اگر امنیت برای کسب و کار شما ضروری است، دلیلی وجود ندارد که آن را به تنهایی ادامه دهید. با کارشناسانی که در کنار شما هستند و شما را در هر مرحله راهنمایی می کنند، می توانید از دارایی های ارزشمند خود محافظت کنید و همچنان در دراز مدت در هزینه خود صرفه جویی کنید. در هیراپایش، ما خدمات نظارت تصویری را ارائه می‌دهیم که می‌تواند به کاهش هزینه‌ها کمک کند.

منبع:
https://mobilevideoguard.com/how-to-save-on-security/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

دوربین مداربسته و بررسی فناوری بی‌سیم در آنها

چه زمانی باید یک سیستم نظارت تصویری بی‌سیم را انتخاب کنم؟   در هنگام خرید، راحتی یک
حامد صفری
16 اردیبهشت 1400

بررسی رایج‌ترین اشتباهات کابل کشی شبکه(قسمت دوم)

مورد از بیشترین کابل کشی شبکه که هزینه‌های سنگینی برای کسب و کار شما خواهد داشت (قسمت
حامد صفری
20 اردیبهشت 1400

نحوه کاهش هزینه‌ها با دوربین مداربسته دید در شب

راهکارهای کاهش هزینه با نصب دوربین
حامد صفری
16 اسفند 1401
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه