×

نحوه‌ی آماده‌سازی سیستم هشدار برای شبکه NBN

حامد صفری
04 اسفند 1399
دقیقه زمان برای مطالعه

آیا سیستم هشدار تحت نظارت شما، برای شبکه NBN آماده است؟

 

شرکت NBN به سرعت در حال تکمیل نصب شبکه NBN جدید در پرت بزرگتر است تا خدمات پهنای باند پرسرعت تلفن دیجیتال و اینترنت دیجیتال را فعال کند. اگرچه این خبری مهیج برای مشتریان پرت است، اما شبکه جدید NBN بر سیستم هشدار تحت نظارت شما تأثیر می‌گذارد.

این به این دلیل است که NBN خدمات ارتباطی دیجیتالی را ارائه می‌دهد که جایگزین خطوط تلفنی آنالوگ موجود (PSTN) می‌شود که مرکز نظارت بر دزدگیر در حال حاضر برای نظارت از راه دور بر سیستم هشدار امنیتی شما از آن استفاده می‌کند و خطوط تلفنی آنالوگ از رده خارج می‌شوند.

نحوه تهیه سیستم تحت نظارت برای خود

برای تهیه هشدار امنیتی تحت نظارت خود، تا هنگام قطع تدریجی خطوط تلفن آنالوگ، دو مرحله وجود دارد.

تغییر در شبکه NBN اختیاری نیست اما اتصال شما به طور خودکار از طریق شبکه تغییر نمی‌کند. این بدان معنی است که شما باید قبل از تاریخ قطع، اتصال به NBN را تنظیم کنید.

با پایان یافتن مدت زمان اعلامیه برای حومه شما، خدمات آنالوگ PSTN که در حال حاضر استفاده می‌کنید برای همه مشتریان در حومه شهر قطع خواهد شد، بدون توجه به اینکه به شبکه NBN شیفت کرده‌اید یا خیر.
اطلاعات مربوط به تغییر جزئیات، زمانی است که دیگر خدمات PSTN تلفن و اینترنت شما در دسترس نیست و می‌توانید از وب سایت NBN در بخش “خدمات آفلاین” آن را دریافت کنید.

 

پس از آن، سیستم هشدار امنیتی خود را آماده کنید

 

شبکه جدید دیجیتال NBN یک مسیر ارتباطی پایدار، برای نظارت بر سیستم هشدار امنیتی شما فراهم نمی‌کند. به این ترتیب، ما در حال کار با مشتریان خود هستیم تا کارهای لازم را برای نظارت بر هشدارهای امنیتی آنها را انجام دهیم.

نظارت برسیستم هشدار امنیتی اکنون باید از طریق3G یا 4Gارتباط برقرار شود، که شبیه تلفن همراه است زیرا از طریق شبکه3G یا 4G مستقیماً با مرکز نظارت ارتباط برقرار می‌کند.
ارتباط دهنده می‌تواند در پانل هشدار فعلی شما نصب شود و به طور مستقل از شبکه جدید دیجیتال NBN کار کند. در آینده ارتباط دهنده 3Gیا 4G سیستم هشدار امنیتی شما را از هر گونه تغییر بعدی که می‌توانید در رابطه با تلفن، خدمات اینترنتی، ارائه دهنده شبکه یا انتخاب برنامه های تعرفه ای اعمال کنید، اثبات می‌کند.

از آنجا که ارتباط دهنده بخشی از سیستم امنیتی اختصاصی شما خواهد بود، در صورت قطع برق توسط باتری پشتیبان پانل آلارم پشتیبانی می‌شود. ارتباط دهنده بسته به انتخاب مشتری هر 12 ساعت یک بار نظرسنجی می‌شود تا تأیید کند که به درستی در مرکز نظارت کار می‌کند.

از آنجا که دستگاه 3Gیا 4G به صورت بی سیم ارتباط برقرار می‌کند، هزینه‌ای برای تماس با مرکز نظارت بر سیستم هشدار دهنده امنیتی وجود ندارد. اگر مدت طولانی به تلفن ثابت خود نیازی ندارید، این سرویس را لغو کنید چون بعد از اینکه ما تغییر کار خود را انجام دادیم، مقرون به صرفه تر خواهد بود. شما 30 دلار در هر ماه یا 90 دلار در هر سه ماه اجاره آنلاین پس انداز خواهید کرد. این کار در طولانی مدت ارزان تر خواهد بود.
اما نگران نباشید، حتی بدون تلفن ثابت سیستم هشدار امنیتی شما همچنان “شماره گیری” می کند تا بتوان آن را کنترل کرد.

 

منبع:

https://www.selectsecurity.com.au/monitored-alarm-system-ready-nbn/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

دوربین مداربسته بی سیم برای فضای باز

بهترین راهنمای دوربین مداربسته بی سیم برای فضای
حامد صفری
22 فروردین 1402

هنگام خرید دوربین مداربسته، باید به دنبال چه چیزی باشید؟

راهنما برای خریداران سیستم‌های دوربین
حامد صفری
23 فروردین 1402

4 دلیل برای داشتن سیستم امنیتی مبتنی بر فضای ابری

بهترین دلایل برای داشتن فضای ابری برای ذخیره‌سازی
حامد صفری
15 اسفند 1401
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه